sábado, 27 de março de 2021

• Damn Lockdown!…

I am far more than sick and tired of living alone in this current lockdown. If only I could show to the whole world what it is like to be confined by my side...

I feel my love skills to be so damn wasted in this two annus horribilis.... 

More than five years ago, I experienced living almost in isolation in a duet with another angel, in a small but cozy love nest. In a cold and distant country where social distance is the norm.

And that was without any doubt one of the happiest periods of my current existence.

I swear I will repeat that fortune once again one day!...

For that purpose, I'm gonna create a new religion, to see if someone appears to deify me... Or for us both to be deified together. 

Let's also pretend that we're still teenagers. Or better yet, imortals.

________________________________________________

Tradução: Estou fartinho até às pontas dos cabelos de viver neste confinamento a sós. Ah, se eu pudesse mostrar-vos como é estar confinado ao meu lado...


Sinto que as minhas competências sentimentais estão a ser tão desperdiçadas nestes dois annus horribilis... 

 

Há mais de cinco anos a esta parte estive experienciando viver quase em isolamento domiciliário a dois com um outro anjo, num pequeno mas acolhedor ninho de amor. Num país frio e distante em que o distanciamento social é a norma.

E este foi sem dúvida um dos períodos mais felizes da minha presente existência.

Eu juro que hei-de repetir tal fortuna de novo um dia!...


E nesse pressuposto  vou criar uma nova religião, a ver se aparece alguma alma para me endeusar... Ou para ambos sermos endeusados juntos, um pelo outro.


E vamos em simultâneo fingir que ainda somos adolescentes. Ou melhor, imortais.

Sem comentários: